Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je velmi prosté. Velký třesk začal z jednoho místa a vesmír se vždy rozpínal konečnou, i když nadsvětelnou rychlostí. Proto je konečný a vždy konečný bude. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tvl, zase mi to přijde jak Vysoká škola života v akci. Sakryš. Fakt se "vyprdněte" na podobný úvahy. Je to o hodně složitý fyzice, logice a matematice.

Vím je to lákavý, ale věřte mi, je to vážně mimo vaše/moje chápání.

2 0
možnosti

Ono stačí zabrousit na Wikipedii na heslo i n f l a c e (kosmologie) a člověk má z toho hlavu jak včelín.:-)

0 0
možnosti
LV

Zenonova škola.

0 0
možnosti
Foto

Zemanova - to je ona.... Wow

0 0
možnosti
  • Počet článků 8
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 523x
Původem jsem z Teplic v Čechách, po absolvování VŠB Ostrava jsem v už Ostravě zůstal. Nezabývám se jenom politikou, ale i sportem. Pracuji jako OSVČ a pohybuji se mezi realitami. Jsem rozvedeny a žiji sám.

Seznam rubrik